Tomáš
sunny
Ahoj Báro, dneska jsem byla za Tomem v Jamtaně, moc tě pozdravuje a děkuje za tvůj pozdrav. Domluvili jsme se na terapii, nemá s tím problém jak jsem se obávala takže to je v pohodě. Budu jednou týdně docházet protože více času nemám. Psychicky jsem se trochu zklidnila a je to i tvoje zásluha takže díky!!! Dám ti vědět jak to pokračuje ted vím, že kdyby něco mužu se obrátit i na tebe. Mimochodem Pavel Novák co je ředitelem podaných ruk je můj kmotr takže jestli ho znáš budu ho taky pozdravovat. Jo ty upozorňovací maily pořád nechodí... Zatím se měj Báro. Moje jméno je Martina Ahoj

Odpověděl: Bára Orlíková
Mila Martino, tak to jsem rada, ze to dobre dopadlo. Budu ti drzet palce. Hlavne, aby se ti podarilo tam opravdu jednou tydne chodit. Jakmile by te napadlo si schuzky s Tomasem nejak moc presouvat, jakmile se zacnou intervaly prodluzovat a jakmile by ses rozhodla schuzku z nejakeho duvodu zrusit - tak si zkus rict, co se to deje, ze zas mam tendenci z toho utikat...? K cemu jsme se ted s Tomasem v terapii dostali, ze si zas tvorim tenhle blok a nechci to k sobe pustit...? Nikdy to neni uplne bezduvodne, ze se cloveku najednou na domluvenou schuzku nechce a ze nekam prestane chodit, kdyz je toho na nej moc - a nemusi si ani uvedomit, proc to dela. Ale je to mimo jine taky uplne normalni. Takze neni nutne se trapit tim, ze to predtim uplne nevyslo. Hlavne ze ses vyhnula nejake recidive a vcas ses vratila zpatky a doufam, ze to tentokrat klapne a ze ti bude lip. Mej se hezky. P.s. Pavla Novaka znam jen podle jmena, takze kdybys ho ode mne pozdravovala, tak by asi vubec nevedel, o koho se jedna :)