1234
NT
1)A krom pohlavniho styku sme si davali i ze stejne lzice,jehlu sem mela myslim svou ale 100%to nevim...Takze asi jit na testy,ze?Je to zhruba tyden,tak kdy bych tam mela jit? 2)Na leceni jdu nakonec dobrovolne,ne na protidrogove,ale na psychiatrii.Co byste doporucil za nejlepsi lecebnu? (Jen ne Bohnice) Vsichni doporucuji KeKarlovu. 3)Metadon se asi jen tak ziskat neda,na subutex mam uz moc vysoko toleranci...takze asi nezbyva,nez se na to proste vykaslat a zkusit norm.zivot..Jdu do toho 4)S tou gangrenou jsem byla uz v nemocnici 3 den po tom,kdyz se to zaclo fakt horsit.Chodim na prevazy kazdy den,uzivam Augmentin 1g,vypada to ale porad stejne a doktori mi nikdy nereknou nic.A ja bych rada vedela jak to s tou rukou do budoucna vypada. Po netu mi taky asi moc nereknete,je to velky asi 3x3cm,takovy cerveno modry barvy a uprostred je to rozryty do masa od doktoru jak se v tom porad hrabou(jeste k tomu vzdy bez umrtveni..pekelna bolest..)...Ď. za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
1) No, myslím, že vás otestují na té psychiatrii, ev. v nemocnici kde vás ošetřují. Jinak jsou dobré možnosti v Praze jsou ICDZ FN Motol, nebo Dr. Řehák, Nuselská poliklinika. 2) Nejsem si jist, jestli by protidrogová léčba nebyla rozumější. V Praze bych doporučil Apolinář, mimo Prahu PL Červený dvůr. Zvažte to. 3) Držím palce. 4) No prima. Ohledně toho umrtvení - víte - ony se takovéhle věci zas na vždy umrtvují, protože je to tam polomrtvé. Nepříjemné to ale bývá. To se nedá nic dělat. :-)