Jo tak to asi mám průšvih
freeacer
jde o to, že moji rodiče neradi vidí marihuanu. Jelikož ještě u nich bydlím, tak je problém v tom, že půjdu na testy. nevím přesně kdy, ale myslím někde kolem 15. prosince. můj táta je lékárník. tzn. že ty testy můžu mít kdy chci. kouřil jsem to tak 3. měsíce v kuse, jakože skunky tam byly taky. Jak koupené podlampovky tak i domácí. Já si teda myslel, že sportováním, neboli rychlejší výměnou tělních tekutin se toho zbavím dřív. Ale jak tak koukám bude asi průšvih... tak to je pěkný. no ten kopřivový čaj zkusím. snad to vyjde. ale radši si asi seženu cizí moč. problém je v tom, že nevím přesné datum. tak se chci ještě zeptat jak dlouho vydrží moč? po jaké době je nepoužitelná? ten test je kazetový cca 190 kč.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, pokud ted opravdu nebudete marihuanu kourit, tak je nejaka pravdepodobnost, ze se predchozi uzivani v testech neprokaze (ale je bohuzel i varianta, ze se to prokaze). Neprijde mi prilis realne, zvlast pokud nevite, kdy by mel byt termin testu, pouzit cizi moc - tezko ji muzete skladovat do doby testu nekde ve sklenicce pod posteli. Pokud je vas otec farmakolog, asi si da na takoveto podvody pozor, pravdepodobne by vas trik poznal - cerstva moc, ktera se ma testovat, ma samozrejme jinou teplotu, jiny zapach a dalsi jine vlastnosti nez by mela ta cizi, kterou byste chtel pouzit. Bohuzel kazetove testy bezne uzivane k orientacnimu zjisteni drog jsou pomerne spolehlive, ovsem jsou nastavene tak, ze mohou vyjimecne vykazovat i falesnou pozitivitu. Doporucuje se pri pozitivnim vysledku jeste overit udaj pretestovanim v laboratori, aby byla objektivita zjisteni opravdu zajistena. Nevim, zda toto je poprve, co se rodice rozhodli k takovemu kroku, jestli jste mel kvuli marihuane uz nejake problemy, zda jste mluvili o tom, co by udelali, kdyz by byl test pozitivni (zda vase obavy, ze vas vyhodi z domu, jak pisete ve svem dalsim dotazu, jsou skutecne oduvodnene) ani nepisete kolik je vam let. Jen na okraj si neodpustim poznamku - mozna je fakt lepsi se marihuane vyhnout, nemusel byste pak resit takoveto potize (navic krom jinych rizik, ktere s sebou uzivani konopnych drog nese) - a pokud se ji vyhnout nechcete, musite vzit na sebe zodpovednost za dusledky, i kdyz jsou nemile. No, kazdopadne preji hodne stesti a drzim palce, at to dobre dopadne, kdyz by byl nejaky problem, tak se ozvete.