Výtoky
Zklamana
Trpím zvláštnímy výtoky.Už je to asi rok nebo dva co jsem spozorovala že mám výtoky. Často popotahuji a připadne mi že ty "holuby" z nosu jdou až přímo dolu a ze mě ven..Docela to zapáchá a já nevím co s tím.. Pomozte prosim už nevim jak dal..:(((

Odpověděl: Bára Orlíková
Nejsem si uplne jista, jak vas dotaz souvisi s drogovou problematikou. Ale kazdopadne pokud trpite takovymito obtizemi, nevahala bych s navstevou gynekologa (pokud jsem spravne pochopila, ze se jedna o problem tohoto typu) - hlavne se mi nechce verit tomu, ze jste to za rok nebo dva, kdy vas to provazi, neudelala. S popotahovanim to jiste nebude mit nic spolecneho. Muze se jednat o obvyklou kvasinkovou infekci, ktera je obvykle bez problemu a rychle lecitelna anebo muze jit i o zavaznejsi problem. Pres internet s tim ale opravdu nic neudelame. Doporucuji kontaktovat vaseho lekare hned (pokud nemate sveho gynekologa, tak vam poradi vas prakticky lekar).