Marihuana a testy THC z moči
freeacer
dobrý den. chtěl bych zeptat. jak dlouho vydrží ThC v moči? mám jít na testy za přibližně 15 dnů. kouřil jsem marihuanu asi od začátku září až do 30. listopadu v kuse. to znamená že to je tak 3 měsíce v kuse. sportuju docela hodně. potřeboval bych vědět, jestli po 15 dnech abstinence a sportu testy ještě rozpoznají mé užívání. Tak jak tedy dlouho vydrží v moči? Děkuji. Jedná se o klasický kazetový test za cca 190 Kč.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, uprimne receno, jista pravdepodobnost, ze bude THC v testu zjisteno, je. Uvadi se, ze THC se da detekovat z moci 1 - 30 dni po poslednim uziti. Pokud jde o jednorazovy experiment, muze byt THC zachytitelne jen par dni, pokud se vsak jedna o intenzivni predchozi uzivani, tak se tato doba muze protahnout, vyjimecne i pres mesic. Obvykle se THC zachyti tak do 14 dnu po poslednim uziti - ale pokud jste kouril travu denne a v nejakem vetsim mnozstvi, pripadne nejake modely s vyssim obsahem THC (skunk) - tak vam to test zachyti i po delsi dobe nez je 14 dni. Pokud jste kouril umirneneji, tak je mozne, ze uz se v testu po ctrnacti dnech abstinence nic nenajde. Urychlit se to moc neda, i kdyz jsem zachytila na internetu nabidku prostredku na legalni produkty na "urine-test-cleaner", zkuste se podivat na adresu http://www.dr-test.com/catalog/urine-test-cleaner.htm. Ale obavam se, ze vzhledem k tomu, ze se jedna o nejakou bylinnou zalezitost, nebude asi zcela spolehliva a ucinna. Navic tezko rict, zda je neco takoveho dostupneho v Cechach. Sport dobu detekce THC neovlivni. Spis si poridte koprivovy caj - ma procistovaci ucinky (i kdyz to taky nebude mit ucinek nijak vyrazny). A proc se vlastne na to ptate? Hrozi vam nejaky prusvih?