--)Tomas Harant
....
Uz sem zas v tom..myslim,ze se z toho proste asi neda dostat.Nebo aspon pro nektery lidi je to nemozny.Ztratila sem nadeji v budoucnost,nic me nebavi,nezajima,o nic nemam zajem..jen stale myslim na smrt. Rodice me drzi doma,nikam nesmim a to me nici..Chapu,boji se,ale zabiji me tim... A jak poznam ze mam sepsi?(gangrena po aplikaci heroinu pod zilu).Mam casto zimnici,teplotu si nemerim,ale nezda se mi ze bych ji mela. Chtela bych utyct z domu a mam i kam,ale mam hrozny strach ze bych nemela z ceho zit.Takze asi ne,vidte? Taky posledni dobou premyslim,jestli se z toho vibec chci dostat..s drogama mi je lip nez takle.Posl.rok ktery sem v podstate denne fetovala byl (a nerada to rikam) nejkrasnejsim rokem meho zivota.Proto..proc utikat do reality co me nici. Ja uz nikdy nebudu v pohode,stastna a zit norm.zivot. Vsichni doporucuji leceni,ale z toho mam az moc velky strach...tam by to pro me pravdepodobne skoncilo. Chovam se hrozne k rodine a mrzi me to,ale ja ten zivot tolik nenavidim,ze to jinak nejde..nezalezi mi na nem a a vlstne na nikom...jsem sobec a strasne svine,vim..proto snad radsi ta smrt.................... Jinak.abyste mel prehled..beru pervitin,heroin,braun,benzaky....proste uplne cokoli

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nute, koukám že to zase nevyšlo podle Vašich představ. To mě mrzí. Neznáme se sice osobně, ale i po těch pár vyměněných řádcích si nemyslím, že jste člověk kterému na životě nezáleží (takových pokusů něco změnit, i to že si píšeme.....) a hlavně který by nikdy nemohl být šťastný. Byly by škoda to zabalit a nezkusit všechny možnosti. Prostě jste na to šla doposud špatnou cestou. Na všechno sama.... To co se Vám děje je celkem normální a jde to zvládnout. Ale ne tak jako doposud. Z čeho máte strach na léčení? PS. Jinak ta sepse by byla hodně rychlá - teplota atd. Spíše jde o to, jestli nemáte nějaký místní zánět - absces, flegmonu. Zarudlé, měkké, bolestivé místo. S obojím kdyžtak k lékaři, nebezpečí sepse. Dejte o sobě vědět, zkusíme s Vaší situací něco udělat. Hezký den