1234
NT
1) Je mozne ze jsem dostala hep.C pri pohl.styku s nakazenym clovekem(neudelal se do me) 2)Chteji me poslat na nedobrovolne leceni..Je to mozne jen po rozhodnuti me psychiatricky a rodicu,kdyz mi je 21 a nechci tam.... A kdyz uz by me tam dostali,jake nasledky budou kdyz utecu? 3)Jsou pozitivni testy na opiaty pri uzivani braunu?Nebo jsou na to nejake spec.testy?

Odpověděl: Jakub Minařík
1) Nákaza pohlavním stykem je málo pravděpodobná. Za nemožné se to ale považovat nedá 2) Doporučil bych nastoupit dobrovolně. Odejít je pak snazší. Pokud by se jednalo o nedobrovolný nástup, rozhoduje soud, co se pak děje když utečete záleží na mnoha faktorech. Potencálně to může mít dosti nepříznivé důsledky. 3) Ano. Braun je typický opiát. Testy jsou stejné jako pro heroin. Speciální testy jsou třeba pro metadon a subutex. Ale i ty jsou dostupné v takové té rychlé podobě - destčky, na které se nakape moč. 4) Jestli máte flegmonu nebo gangrenu: TAK BĚŽTE K LÉKAŘI OKAMŽITĚ, KLIDNĚ UPROSTŘED NOCI - PŘÍMO DO NEMOCNICE NA CHIRURGICKÉ ODDĚLENÍ - PROTOŽE POKUD SE TO DOSTANE DO URČITÉHO STADIA, TAK SE AMPUTUJE - POKUD MÁ PACIENT PŘEŽÍT!!!!!!! NA FLEGMONU SE NORMÁLNĚ UMÍRÁ, U GANGRÉNY TO PLATÍ DVOJNÁSOB!!!!! Samo to v pohodě rozhodně nebude. !!!TAKŽE BĚŽTE OKAMŽITĚ!! DO NEMOCNICE!!