Jak se mam rozhodnout
Summerday
Pred dvema lety jsem zjistila, ze mam zloutenku typu C az ted mi doktorka navrhla leceni, teda je to jen studie, nevim jak se mam rozhodnout, protoze letos maturuju a nevim jak bych to zvladala. Chci to mit uz za sebou, mam totiz plno planu do budoucna, chi jit na vyskou nebo vycestovat a ucit se jazyk, mam toho hodne a ta nemoc me brzdi, musim se vzdat i veci, ktery miluju. Opravdu nemuzu mit fyzickou zatez? Delam kickbox a doktorka mi zakazala nejakou zatez, ale ja bych chtela trenovat. Musim se vzdat i huleni(marihuana) to se mi taky moc nechce, vim, ze zdravi je na prvnim miste, ale vzdat se veci, ktery mate radi je tezky. Musim se do zitra rozhodnout nebo to mam posunout o pul roku, pomozte mi, prosim... Dekuju

Odpověděl: Jakub Minařík
Zátěž byste opravdu měla na nějaký čas vypustit a tu trávu asi taky. Na vašem místě bych do té léčby šel. Není to sice žádná slast, ale žloutenka typu C je hodně blbý onemocnění - ten virus způsobuje mimo jiné rakovinu jater, ... a VHC může vést i k jaternímu selhání a k transplantaci - tak bych na vašem místě neváhal. Je těžké se některých věcí vzdávat, ale na druhé straně ... Víte, já jsem si asi před 3/4 rokem zlomil koleno a fakt blbě. Taky spoustu věcí nemůžu a už nebudu moci nikdy. člověk se s tím musí nějak porovnat, jinak to asi nejde. Takže přeju, ať ta léčba zabere a hodně trpělivosti. Neokládejte to.