pomoc po vězení
Luki
Pokud se dostanu z vězení, kde jsem prodělal protitoxi. léčbu a potřebuji i nadále pomoc, na které nestátní organizace se mohu obrátit a co mi mohou nabídnout??? Děkuji

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, je fajn že nad tím takto přemýšlíte... Lidi spíše chtějí rychle ven, jsou natěšeni na svobodu a plni elánu vše zvládnout sami.... a často to z mnoha důvodů krachuje. Přeci jenom vězení a normální život se dost liší :-) Doporučil bych Vám proto kontaktovat Kontaktní centrum SANANIM, Osadní 2, 170 00 Praha 7, tel.: 283 872 186, email kacko@sananim.cz případně os Podané ruce a jejich program Drogové služby ve vězení, Francouzská 36, 602 00 Brno, tel.: +420 545 247 542. Obě sdružení nabízejí své služby pro lidi ve výkonech trestu. Přeji ať tam najdete co potřebujete. Hezký den