pervitin,kokain=paranoje
andy
potrebujem pomoct, neviem sa zbavit pervitinu a kokainu, nakolko mam pocit, ze keby som prestal, tak nebudem nic zvladat... -skolu, domacnost,NIC.. V podstate kazdu cinnost, ktora ma nebavi, ale zaroven ju musim spravit pre vlastne dobro.. Mam 17, pol roka "toto" vo vecsom realizujem. Chcem s tym skoncit, ale mam obavy, ze ked skoncim, tak sa na vsetko vykaslem.. Co tak bolo aj predtym, ako som vobec nejake stimulanty bral. Navyse ide to strasne do penazi, ktore beriem rodicom. Hlavne ten kox, lebo ked si to dam, tak sa strasne zle vyspim (hrozne dlho,ziadne sny) a ked sa zobudim, tak citim strasne silnu potrebu dat si "znova" -to ako keby bolo prvorade,vecsinou ani nemam moznost si "dat", ale mam strasne paranoje, staale myslim iba na kokain... Droga ako takaa je krasna, ciste stavy, ale nasledky... Napr.,take, ze cely cas co v tom chodim som si nic na seba nekupil, pretoze ked sa mi dostali nejake peniaze do ruk, tak samozrejme kox, ked ich bolo menej, tak "alternativny" pervitin. Fakt potrebujem pomoct.. Chcem prestat hlavne s tvrdymi drogami a postupne aj s cigaretamy, travou, lysohlavkami, xtc ... Vsetko je to len o tom ze ako dlho ucinkuje dana droga, resp ako dlho je ti dobre a zrazu nasleduje kruta realita.. Ti co si to tu len tak zo zabavy citaju tak chcem vam len povedat, ze najlepsie je nikdy nezacat a ked uz si nemozete pomoct, tak mat nad tym aspon ako taku kontrolu, aby ste sa nedostali k tomu, ze vam to bude uz uplne jedno ci a kedy,kde si date. POZOR! Drogy su cisto (realne) paranoje!!!

Odpověděl: Jakub Minařík
No, myslím, že jste na hranici, možná spíš kousek za ní. Zkuste to udělat takhle: 1. Vysaďte. 2. Najděte si nějaké jiné činnosti, které vám vyplní čas. 3. Nestýkejte se, netelefonujte, nemluvte s lidma, kteří berou. 4. Kouřit v té první fázi nepřestávejte, myslím, že docela postačí, když zvládnete vysadit ty drogy. 5. Napište, kdy vysadíte a co budete místo toho dělat. 6. Jo a abych neztapoměl - pokud doma něco máte - psaníčka, náčiní, ... Všechno vyhoďte. P.s. Držím palce. Zvládli to jiní, zvládnete to taky. :-)