Život na drogách
Mazílek
Přeji hezké páteční odpoledne Moc děkuji za vaši odpověď.Ale je těžké zapadnout do nového kolektivu a na vše zapomenout.myslím že je to hlavně o vůli a ta moje je moc SLABA.Zrovna včera jsem se rozešla s mým klukem(chodili jsme spolu 2,5roku).Doufám že to byl správnej krok(s ním to právě všechno začalo).Brala jsem už dřív ale s ním jsem si začala píchat.Jinak jsem ze Šumperka a byla bych ráda kdyby jste napsala kam si můžu jít s někým promluvit.Moc by mi to pomohlo.prosím vás napište co nejdřiv to půjde.

Odpověděl: Bára Orlíková
Jestlize jste byla schopna se rozejit s pritelem, ktery, jak usuzuji z vasich dalsich informaci, bere dal, tak jste docela statecna a takova rozhodnuti nebyvaji o slabe vuli. Nepisete o vasem vztahu nic podrobnejsiho, tak nevim, jak se ted citite, zda jste se rozesli prave kvuli drogam nebo kvuli necemu jinemu. Ale pokud to zustane, tak jak to je ted, tak se vam podaril velky krok od drog - ukoncila jste vztah s nekym, kdo patri prave mezi ty lidi, kteri berou a v jejichz okoli se pohybujete. Chapu, ze je tezke zapadnout mezi nove lidi - ale nikdo po vas nechce, aby se vam to podarilo ze dne na den. Taky neni nutne na vse zapomenout - to se vam totiz stejne jeste velmi dlouho nepodari. Vzpominky a chute na drogy se cloveku jeste dlouho vraci, ale to je soucast toho prestavani s drogami a neni to zadny projev slabe vule - takze pokud se vam tohle bude stavat, tak je treba se s tim naucit pracovat tak, aby vas to nestahlo zpatky, ale ne se za to nejak vinit. A ohledne tech kontaktu - v Sumperku jsem nalezla tyto dva. Kontaktní centrum, Nerudova 34, 787 01, Šumperk, tel: 583 335 603. Dětská a dorostová psychiatrie (ambulantní program), Šmeralova 2, 787 00, Šumperk, tel: 583 213 238 (doufam, ze jsem se vas timto nejak nedotkla, ale posilam vsechny kontakty, ktere jsem nasla - jestlize je vam sedmnact, tak byste se do klientely tehle ambulance jeste vesla). Zatim drzim palce a kdyztak napiste, jak se dari.