marihuana
sukienka
mam priatela, ktory naruzivo fajci marihuanu. V poslednom case to fakt prehana. pozorovala som u neho zmeny osobnosti a depresie a nechut zit. Mam podozrenie ci nepresiel z marihuany na nieco ine. Som bezrdana a neviem ako zistit pravdu ako mu pomoct. P.S. schudol za 3mesiace 12kg, je podrazdeny,deperesivny zlyhava mu kratkodoba pamat, z ocami velmi rychlo prebieha z predmetu na predmet, spava 4hod. denne, ale v praci dosahuje vyborne vysledky a je toho este velmi vela...co pred tym nebolo. Prosim Vas pomozte mi najst sparvnu cestu ako mu pomoct. Dakujem

Odpověděl: Veronika Třasáková
Dobrý den, na základě vašeho popisu chápu, že si myslíte, že to nevypadá "pouze" na marihuanu. Už to náhlé zhubnutí či nespavost, to je asi něco, co dříve nebylo, nebo ano? Tím chci naznačit, že to nedokážu identifikovat na základě popisu a proto bych doporučovala rozhovor mezi Vámi. Před tím si můžete zkusit ujasnit, jak byste reagovala na odpověď ano, beru tvrdé drogy, či ne, neberu atd. Ujasnit si, co chcete a kam až jste ochotna dojít. Klidný, ale jasný rozhovor mezi Vámi by Vám měl udělat větší jasno, možná i ve Vašem vztahu, přestože ten nezmiňujete jako problém :) To je asi to, co by mohlo být prvním krokem. Každopádně kdybyste ještě neco potřebovala dejte vědět. Přeji hodně štěstí!