houbičky
tchyně
Jak nebezpečné je prosím experimentování s houbičkami (snad lysohlávkami)? Moje snacha studuje C.Castanedu a experimentuje s nimi, mám obyvy že to není tak nevinné a nenávykové, jak říká. Mohla bych přijít případně i se synem za někým a pohovořit si o tom ? Děkuji.

Odpověděl:
Dobrý den, největší nebezpečí experimentování s houbičkami je v tom, že je předem těžko odhadnutelné, kolik psilocybinu (účinná látka v lysohlávkách) je v množství konzumovaných hub přítomno. Další nebezpečí může být v nevypočitatelnosti efektu. Na druhou stranu užívání lysohlávek není spojeno s fyzickou závislostí, ale uvádí se mírná závislost psychická. Doufám, že jsem Vám odpověděla. Více si o lysohlávkách můžete přečíst ještě na našich stránkách v rubrice halucinogeny. Pokud byste o tom chtěla s někým hovořit, můžete zavolat na naší poradenskou linku - 283 872 186 a my se Vám můžeme pokusit poskytnout kontakt, s kým byste si mohla případně promluvit. Hezký den.