vyprchání alkoholu
Luca
Dodrý den chtěla bych se zeptat za jak dlouho se dostane z těla necelé 1deci % alkoholu.Kdy toto množství neni možné zjistit ani při odběru děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Je to složitější - výchozí hladina záleží na třeba na hmotnosti člověka, který alkohol požil, ... Vzorec pro výpočet toho, co chcete najdete zde: c=a/(p*r)-ß*D t Kde: c - koncentrace alkoholu v krvi[g.kg -1 ] a - požitý alkohol [g] ß - eliminační faktor [g.kg -1 .hod -1 ] p - hmotnost člověka [kg] r - redukční faktor pro muže 0,7 pro ženu 0,6 D t - časový rozdíl [hod.] Za eliminační faktor si dosaďte 0,12 (nejpomalejší eliminace) nebo 0,20 (nejrychlejší eliminace) mezi těmito dvěma dhodnotami se pohybuje rychlost vylučování alkoholu u člověka. :-) Stačí?