piko:)
Zdravim, mam problem myslim ze sem si spatne nastrelila, asi sem si nejak spatne nasla zilu a neuvedomila sem si to..jake to muze mit riziko? doufam ze zadne..mam tam jen modrinu a bouly...predem diky za odpoved....

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, riziko to může být docela velké. Špatným nástřelem si můžete uhnet zánět žil nebo třeba absces - což se zřejmě podařilo podle všeho Vám. Projevuje se to tak jak popisujete - modřina, boule, horká na omak, bolestivá. Časem se v ní nahromadí zánět, tedy hnis a někdy to skončí až na chirurgii. Nerada bych Vás strašila, ale určitě to nepodceňujte. Rozhodně si teď do téhle ruky nedávejte a ideálně vyhledejte doktora nebo nějaké Káčko. Pokud se Vám nechce ani do jednoho, nebo tam z nějakého důvodu nemůžete jít, kupte si alespoň v lékárně věc, která se jmenuje balzám Višněvski. Sice nevoní hezky, ale když si ho budete na bouli dávat, nejlépe pod igelit a obinadlo, za pár dní by se boule měla stratit, protože Višňák z ní hnis vytáhne. Určitě bych ale nečekala, až se to samo vyřeší, protože to taky nemusí dopadnout dobře.