mary jane
Kitty
Chodim 5 rokov s priatelom, ktory je uplne uzasny az na to kazdodenne hulenie cez vodnu fajku..Kupuju si spolu so spolocnikom z jeho firmy kazdy den nejaky kvalitny "indoor". To hulenie sa stalo take intenzivne za posledne dva roky a odvtedy si na nom vsimam "tazke rana": depresivne stavy, kedy je po prebudeni strasne podrazdeny, dokaze ho rozladit akakolvek malickost. Ku mne sa sprava aj rano celkom milo, /je len menej zhovorcivy/ ale je fakt dost neprijemny na svoju mamu. Ked sa s nim stretnem vecer /ked uz absolvoval povinneho sluka/ je vsak milucky, zlatucky, pritulny, uplne idealny partner.. Mam pocit, ze cannabis dost prispieva aj k tomu, ze nas vztah berie tak automaticky, ako samozrejmost, akoby uz nemusel bojovat. Myslite, ze trava moze ovplyvnit aj frekvenciu sexu? Mne sa zda 2x do mesiaca strasne malo:) Ako moze THC ovplyvnit jeho myslenie vo vztahu ku mne? Aky vplyv moze mat vlastne THC na nas vztah?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, kouření konopí jistě váš vztah dost ovlivňuje. A já těžko odhadnu, zda pozitivním, nebo negativním směrem. Pokud je to fakt úžasný partner, tak pokud přestane hulit, tak se to změní. Nejsem si jistý, že bude úžasnější. Možná by to ale mohl omezit. :-) Jak se THC promítá celkově do vašeho vztahu je hodně složitá otázka. Ale pár věcí mě napadlo - tak třeba že 5 let je celkem dlouhá doba a spousta lidí (no - možná spíše mužů :-) začne brát vztah jaksi automaticky. A taky často muži přestávají být tolik sexuálně aktivní - myslím, že dost platí, že muži toho víc zvládnou hubou než tím dole a taky - že obyčejně po nějaké době vztahu je potřeba sexu mnohem větší u žen než u mužů. :-) No - zvažte, jestli chcete něco měnit - a nebo ne. Možná, že když začnete o tom trochu komunikovat s partnerem, nic nezkazíte. A možná se i něco změní a možná s i k vaší spokojenosti. Doporučoval cbych na vašem místě moc netlačit, jen tak šolíchat. :-)