xtc a impotence
Lilit
Dobrý den, zajímalo by mě, jak může dlouhodobé (cca 10 let) časté braní extáze ovlivnit mužskou potenci. A zda/po jak dlouhé abstinenci je šance, že se vše vrátí k "normálu". Event zda je možná nějaká léčba. Za Vaši odpověď předem děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Poruchy potence nebývají po užívání extáze příliš typické. Spíše jsou v rovině psychické - pokud si člověk navykne prožívat sex na drogách, mívá s ním pak bez drog problémy. Nebo taky když člověka obtěžují problémy s drogou tak se mu v sexu nemusí moc dařit. Ale po vysazení drog obecně bývají problémy s potencí spíš malé. Léčba by asi možná byla, ale asi by bylo třeba hledat řešení pro konkrétní situací. Doporučoval bych za tímto účelem vyhledat sexuologa - ten by asi dovedl nejspíš poradit a najít řešení. Základní otázkou, která ve vašem dotazu chybí je, zda partner abstinuje od drog. A taky jak dlouho. Po čase ( po několika měsécích) by se měla situace stabilizovat.