Pro pana Tomáše Haranta...
Peachess
Dorý den přeji a děkuji za Waší odpowěď...snad wíte o mém minulém dotazu...Jsem ze seweru...Most - Ústecký kraj!! Myslim ze zkusim fsechno proto abych měla jasnější hlawu...asi bych potřebowala zjistit co wlastně wůbec chci...myslim, že wím co by mi asi pomohlo...poznat jiný lidi...člowíčky co maj stejný problémy a taky utíkaj od drog...myslíte že po skoro 3. letech “šňupání“ a 4. měsících *píchání* už můžu přemýšlet o léčení?? děkuji předem Nashledanou =o)

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, tak to je fajn, že jste nad tím začala takto uvažovat. Určitě lepší než kniha :-) Váš životní příběh neznám, ale to teď vůbec není důležité. Jestli jste dospěla k tomu, že si chcete ujasnit některé věci ve Vašem životě, něco změnit.... tak jen do toho. A je úplně jedno, jestli je to po třech letech, po jednom anebo deseti. Jestli na to nechcete být sama (je to mnohem těžší...) tak typů léčeb je hodně a najde se i taková, která bude nejvíce vyhovovat Vašim potřebám. Probrat to můžete v K - centru, Jilemnického 1929, Most tel. 476 104 877. Nebojte, bude to anonymní a bezplatné... Přeji hodně odvahy, trpělivosti a síly. Hezký den