Pěstování konopí:
DRAGOMAR
Dobrý den Hledám návod na pěstováni a výužití konopí v malém množství pro soukromné účely. Tyto informace hledám pro těžce nemocného člověka se kterým si lékaři nevědí rady. Předem děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Chapu Vasi slozitou situaci, ovsem prostrednictvim teto poradny bohuzel nemuzeme poskytovat navodne informace smerujici k vyrobe drogy (a tak je pestovani konopi za ucelem ziskani konopne drogy (marihuana, hasis) definovano podle trestniho zakona § 187) - i kdyz se jedna o vypestovani konopi z uvadenych duvodu pro osobni potrebu. Myslim ale, ze na internetu jsou dostupne i tyto informace - pomerne podrobny prehled ceskych i zahranicnich webu o drogove problematice, vcetne tech na nez na teto on line poradne nechci moc odkazovat, je kuprikladu na strankach Narodniho monitorovaciho strediska pro drogy a drogove zavislosti CR www.drogy-info.cz. Jen mam potrebu vas upozornit na to, ze pokud planovane aktivity zrealizujete, ze se jedna o poruseni zakona ve vyse uvedenem vyznamu. Pokud byste k tomu chtel/a nejake dalsi informace, muzete take kontaktovat Pravni poradnu A. N. O. (kontakt najdete na techto stranakch vpravo pod kolonkou Pravni poradna), kde se zabyvame pravnimi aspekty drogove problematiky.