MARIHUANA
David
Som zo Slovenska a mam 16 Je trava skodlivajsie ako alkohol ? Niektore stranky na nete(www.dzon.szm.com/www.grower.cz) tvrdia ze alkohol je skodlivejsi ako trava. Ja sam uz holdujem trave 8 mesiacov a citim ze mam dost zniceny mozog , vôbec mi to nemysli a to musim chodit na Obchodnu akademiu . daju sa nejak obnovit moje znicene mozgove bunky ? Co viedlo Holandsko aby schvalilo legalizaciu travy ? Vopred dakujem za odpoved DAVID

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste omezit hulení. Nevím, jak často trávu kouříte, ale pokud hulíte denně, nebo s obdobnou frekvencí, tak vám to v žádném případě nemůže udělat dobře. Takže zkuste zabrzdit. Kdybyste se s touhle frekvencí opíjel, tak jste na tom obdobně. Jinak - alkohol je poměrně toxická látka. Konopí zdaleka není nevinné, ale v konečném důsledku tělo tak nezhuntuje. Alkohol, na rozdíl od konopí patří mezi tvrdé drogy. A mozek jistě zničený nemáte. Zkrátka jen moc paříte. :-) Na OA určitě jděte. Zvládnete to. Kdybyste potřeboval dát se dohromady tak vám pomůže: - nehulit - trocha pohybu na čerstvém vzduchu a přiměřená tělesná aktivita - Vitaminy (B1 a B6, ev. + nějaký multivitamin) - koupíte v lékárně. No, kdyby byli nějaké obtíže napište. Držím palce. :-)