kockey
Zdrvavim, K drogam som sa dostal vdaka drumandbassu,hudbe, ktora ma doteraz "drzi nad vodou". Zozaciatku to boli drogy pocas party=kolesa, kokain, potom som skusil pernik, ale zistil som ze tato droga ako taka ma vobec nebavi. Nechal som toho na dost dlho, teraz som prestupil na novu ovela narocnejsiu skolu, ako tvrdy fajciar travy sa nedokazem dobre sustredit na zalezitosti spojene so studiom, ktore ma nebavia, ale aj tak ich musim podstupit.. A teraz to zacalo Moj problem sa zaklada na tom, ze pervitin od septembra pouzivam ako doping k beznemu zivotu v skole asi tak 3-4x do tyzdna aby som stihal bezne proste zalezitosti, cez vikend alebo cez prazdniny som rad ze nemusim nic brat, idem si niekde sadnut na pivo, alebo na party, kde sa pozeram s nechutou na vsetky nasnupanene smazky. Kokain mi ovela viac vyhovuje, ale financne sa to neda zvladnut, taketo intenzity uzivania. Hlavne mi ide o to ze chcem s pervitinom skoncit, ale zaroven chcem ostat na skole, ktoru chcem skoncit a zaroven si uvedomujem ze bez pervitinu ju nezvladnem. Viem co robi pervitin so psychikou, nastastie si myslim ze som silna osobnost a dokazem sa nejakym sprostym halucinacnym presvedceniam branit ale nebavi ma to. Navyse ani vacsina mojich znamych o mojom uzivani pervitinu ani nevie, nerad sa tym chvalim, hnusim sa tym sam sebe.Moji priatelia su vacsinou ludia ktori niecim podobnym uz presli a velmi to odcudzuju a aj ja, ked sa pozrem na cloveka, ktoreho to uuplne znicilo, ze predal aj svoje posledne tricko, matkine video..) Mam aj uzku skupinu priatelov s ktorymi riesim pernik, ale nikto o tom okrem nas nevie. Najradsej by som prestupil na inu skolu, nechal pervitin pervitinom a zacal sa venovat tomu, comu naozaj chcem. Proste novy zivot. Co mam spravit?

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, rozhodně na sebe nevezmu roli toho, kdo rozhodne o Vašem dalším životě... To musíte jen a pouze Vy sám. Ale napíši Vám pár postřehů které mě po přečtení Vašeho dotazu napadly. Stále mám na očích toho tvrdého kuřáka trávy, který má problémy se soustředit...kouříte a musíte to pak "přebíjet" pervitinem? Vybavují se mi příběhy lidí, kteří tlumily špatné psychické stavy na pervitinu heroinem. Takové vyhánění čerta ďáblem. Studium taky netrvá týden či měsíc. Po delší době si pervitin určitě začne brát svoji daň. Zvyšování dávek, zdravotní problémy, psychické.... to původnímu účelu - škole zrovna nepřidá. Když už musíte tuto školu dokončit, proč nezkusit něco jiného - omezit trávu, změnit trochu životní styl, nějaké legální látky typu guarana apod.. Samotnému závěru dotazu tak úplně nerozumím. Co že to vlastně doopravdy chcete? Zatím se mějte, hezký den.