Návyk na subutex
Jen
Od roku 1996 střídavě beru Temgesic 0,4mg proti bolesti.Nechal jsem si ho předepisovat až do září min.roku,kdy začal být na opiatový recept a lékař mi ho již nechtěl předepsat,avšak mám po něm stále obrovskou touhu a tak si ho kupuji pod názvem Subutex na černém trhu.Rád bych se tohoto návyku nějak zbavil.Můžete mi napsat kontakt kde v Brně mohu navšívit nějakého specialistu,který mi s tímto návýkem pomůže?

Odpověděl: Jakub Minařík
Účinná látka subutexu a temgesicu je shodná - buprenorfin - jedná se o opioid odvozený od alkaloidu opia thebainu. Závislost kterou jste si velmi pravděpodobně opatřil je shodná se závislostí na heroinu. Ostatně - právě při závislosti na heroinu se subutex užívá jako substituční lék - tedy náhražka drogy jinou drogou, která má méně škodlivé účinky. Takže nic moc. :-( V Brně zkuste navštívit: DPS Elysium Hapalova 22, 621 00 Brno Kontaktní osoba: MUDr. Jiří Dolák Telefon: 541227704, 732319132, Fax: 541227704 Každopádně držím palce. Kdybyste měl ještě nějaké otázky, napište.