tomáš
Honza
tomáši já se zase bojim jen asi že to na mě najednou příde a já nevim co s tim a za chvíli je to pryč a tak bych nerad někoho votravoval jen že mě napadá taková blbpost co kdyby máma nepřišla a jáí nevim kde jí hledat ale tzo jen sou ty moje myšlenky ale vánoce sou až za dlouho to jen že sem se vrátil a nikdo doma a ani nebyl co sem byl na škola v přírodě ani si nevzala ten papír co sem jí psal kam jedu já. to sem zjistil nebo sem blázen že takhle přemejšim. já se za to se se děje hrozně stydim . doma sem uklidil a čekám.bojim se o ní. že jí něco udělaj. Ona neni žádná fetačka je hodná jen mi příde že je nemocná babvil sem se s tim spolužákem co bere drogy od lonska a von to dělá protože nenávidíí lidi ale máma má lidi ráda a mě a taky bbičku to brečela na pohřbu to je jinak tomáši než si myslíš nejsme povl.kam bych měl jít jak si to myslel?já jí mám rád. vždycky sem jí viděl na vánoce a přinesla mi dárek to chodí na vánoce.to ví. Tomáši nezlob se na měš že to píšu jaá sem rád ale hned se bojim žebych tohllw nwměl .

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Honzo, promiň mi to zpoždění. Spojím oba tvoje dotazy a odpovím je najednou. To, čeho se nejvíc bojíš - že nevíš kde máma je a kdy se vlastně vrátí a co když ne.... tak to znepokojuje i mě. Jsi statečný kluk, který má svoji mámu rád a teď se snažíš na ni čekat a starat se o sebe jak to jen jde. A o Tvé mámě si také nemyslím nic špatného, že by byla povl nebo něco takového. Bohužel vůbec netuším kde by mohla být a co se děje.... Snad na záchrance by Ti mohli poradit jestli není v nějaké nemocnici - tel 155. Také bych si nejvíc přál aby jste byli zase spolu, aby se všechny předchozí problémy vyřešily. Možná to tak jednou bude, ale teď je situace trochu jiná. A ty potřebuješ někoho dospělého, kdo se o tebe postará. Proto bych Ti určitě doporučil obrátit se na nějakého příbuzného, případně učitelku ve škole...... Asi se Ti do toho moc nechce, ale jestli se s mámou děje něco vážnějšího, stejně se to zjistí a dojde k tomu. A alespoň budeš vědět co se děje, na čem jsi. S tím kamarádem to vezmu velmi stručně. Jestli je mu 14 a jede v tvrdých drogách tak mu jde o život. Slib a kamarádství bych dal až na další místa. Mohlo by to s ním dopadnout dost špatně. Dej zase vědět co se děje a drž se. Tomáš