tomášovi
Honza
nic se nehorší a kam bych měl jako jít?ženejde elekřina nevadí .ted sem sám ale máma se vrátí . Určitě.ale jen chvíli a bych to neříkal . Tak čekám. Topim si jen v kuchyni ale to stačí. Možná je v nemocnici než sem jel na školu v přírodě tak říkala co bys tomu říkal kdyb šla na chvíli do nemocnice a jestli bych to zvládl sám. tak tam možná šla. bavilo by mě to co děláš ty. mám spolužáka ve škole kterej by potřeboval taky pomoct . já mu už říkal i o poradně a dal sem mu ty čísla. Onjel na školu v přírodě ale třetí den odjel mě to řekl že si toho vzal málo sebou a musel do Prahy zpátky. ale neikdo nevěděl kam odjel. jen mě to řekl . a přijeli vyděšený rodiče a já to neřek. uděal sem chybu? trápí mě to ale já mu to slíbil. možná sem nepomoh. nevim. ve škole eště nebyl. možná sem to skazil.

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Honzo, promiň mi to zpoždění. Spojím oba tvoje dotazy a odpovím je najednou. To, čeho se nejvíc bojíš - že nevíš kde máma je a kdy se vlastně vrátí a co když ne.... tak to znepokojuje i mě. Jsi statečný kluk, který má svoji mámu rád a teď se snažíš na ni čekat a starat se o sebe jak to jen jde. A o Tvé mámě si také nemyslím nic špatného, že by byla povl nebo něco takového. Bohužel vůbec netuším kde by mohla být a co se děje.... Snad na záchrance by Ti mohli poradit jestli není v nějaké nemocnici - tel 155. Také bych si nejvíc přál aby jste byli zase spolu, aby se všechny předchozí problémy vyřešily. Možná to tak jednou bude, ale teď je situace trochu jiná. A ty potřebuješ někoho dospělého, kdo se o tebe postará. Proto bych Ti určitě doporučil obrátit se na nějakého příbuzného, případně učitelku ve škole...... Asi se Ti do toho moc nechce, ale jestli se s mámou děje něco vážnějšího, stejně se to zjistí a dojde k tomu. A alespoň budeš vědět co se děje, na čem jsi. S tím kamarádem to vezmu velmi stručně. Jestli je mu 14 a jede v tvrdých drogách tak mu jde o život. Slib a kamarádství bych dal až na další místa. Mohlo by to s ním dopadnout dost špatně. Dej zase vědět co se děje a drž se. Tomáš