pro pí Justinovou
seana
Moc děkuji za odpověd, jsem z Prahy, tak budu moc ráda pokud mi nějakou tu terapii nebo něco doporučíte. Jsem si totiž jistá že sama to nejspíš nezvládnu.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, v tom případě je možných několik alternativ. Jednak je v každém obvodě tzv. AT poradna, alkohol-toxi, kde jsou odborníci, ke kterým je možné chodit ambulantně. Kontakty na tyto poradny najdete v telefonním seznamu. Dále je možné zavolat do Prev-centra, které se také zabývá drogovou problematikou, a to na tel. 233 355 459, nebo do Doléčovacího centra (tel.284 826 844) či Centrum následné péče (tel.257 326 080). Všechny tyto organizace by měly být schopné nabídnout Vám nějakou formu kontaktu a je jen na Vás, co si vyberete. Pokud by Vám ani jedna z alternativ nevyhovovala, klidně napište znovu. Hodně štěstí, Jana Justinová