ginger
dobry den,podstoupil jsem drogovy test v usa po ctyrech tydnech nehuleni. nekolik dni predtim jsem si v lekarne koupil domaci test na marihuanu za 16 dolaru a byl negativni. az po testu jsem zjistil, ze vzorek moci mel byt 30ml, ale ja meril 60ml. jak velka je pravdepodobnost, ze testy v nemocnici budou negativni, kdyz jsem moc extremne naredil vodou? predtim jsem ale hulil nekolik let pravidelne.

Odpověděl: Pavel Kubů
I kdybyste moc naredil dle navodu, s ohledem na kvalitu testu, je dobre pocitat s cca 5-10% pravdepodobnosti ze vysledek bude falesne negativni, to znamena ze pritomnost metabolitu THC neprokaze ackoliv by ji prokazat mel. Mesicni abstinence by i u pravidelneho kuraka mela byt dostatecnym intervalem k vyplaveni cannabinoidu z tukove tkane pod bezne v techto testech prokazatelne hladiny. Otazkou ale zustava jak kvalitni metodu pouziji v nemocnici. Bude-li to obdoba 16ti dolaroveho testu (pravdepodobnejsi varianta) tak by mel vysledek stejny jako ten Vas byt s chybnym redenim. V pripade ze moc bude analyzovana na presnych laboratornich pristrojich (provadi se jen v pripade duvodneho podezreni na poziti drog a negativni vysledek bezneho testu v souvislosti s trestnym cinem, umrtim, pri bezvedomi s nejasnymi priznaky atp.) mohou byt prokazany i stopy metabolitu THC, ktere 16ti dolarovy test stejne nezjisti.