Pervitin a tráva
sybyla
Milá paní geblerová,,,,,děkuji za odpověd,,,píšete,že si mám s manželem na rovinu promluvit,ale to já už udělala.Já mu řekla jak se cítím,jak mi je,,,.že je neúnosné pro všechny žít v takto napjaté 24 hodinové situac denně.:Muž mi právě odpověděl,že mi nechce svým-byt možná správným postojem ublížit.Ví že syn je agresivní a že kdyby on se vlastně právem vložil do této již pro mě tak odporné a nechutné situace,že by bylo zle.ON také ví,že já si ho za tento postoj velice vážím,,,,,,Samozřejmě když jsme o samotě tak si vše proberem a on mi řekne svůj názor na to a co míní snášet a co ne.A já pak na základě společného rozhodnutí řeknu synovi určitá pravidla atd.Je to těžký víte,,,,,syn je vzpurný a nejde s ním vyjít.Když to zkouším po dobrém,tak je malinlou chvilku jako hodný ale přitom toho hned využije ve svůj prospěch,,,dělá si nároky jak malé děcko a vyžaduje veškerou péči a on sám nikdy,,,,,podotýkám nikdy pro nikoho nic neudělal.Jakmile já pak opět přitvrdím,tak je jiný,,,najednou vidí,že si nemůže vše vynucovat a celkem se snaží nedělat mi už tak veliké naschvály jak dříve,,,,takže mě připadá,že na něj platí jen ta tvrdá ruka.Je pravda že já ted moc asi příjemná taky nejsem,,,,,,ale zapoměla jsem vám říci,že když mám se synem hádku a většinou jsou hrubé a vulgární z jeho strany,tak nikdy ne před manžele.Jakmile syn slyší klíče ve dveřích,tak přestane.Muž vlastně někdy neví co se doma dějě do detailů.když není doma.Ale já nemám ze syna absolutně strach,,,,on to ví.Možná kdysi,když jsem před ním brečela a prosila aby přestal atd.Pak jsem poznala že to takhle nejde a začala jsem být tvrdší.Patrik se nedá ovládnout,ani mu poručit,ani zákazat,,,nic,,,Jen si mele svoje a že se ho nezbavím jen tak.Musela bych zavolat policajty,ale co bych jim řekla?ON to ví a proto se jako ovládá,,,,že nic nedělá a tak a že když je drzej,tak že ho provokuju já a on že je dospělej.Nedochází na úřad práce,,,,doma má pár pohledávek které nesplácí a nemá zájem o nic si vyřídit.Nemá ani občanku,,,tu dává do "zárazu",,aby mu někdo pučil prachy,,,,oblečení skoro žádné nemá,,,měl krásné drahé věci a vše prodal,,,samozřejmě za mé peníze,,,už mu nic nekupuji a on ví že ani nekoupím.Pověděla jsem mu at se obléká sám,že nebudu oblékat všechny fetáky v okolí,protože má věc pár dní a pak je pryč.Jenže ted ho donutilo si sehnat oblečení,,je zima a nemůže to prodat..mám doma cenné věci a v šatníku na chodbě drahé bundy a kabáty a boty ale on si nedovolí na to šáhnout a prodat to.Zatím vždy prodával jen své....i když před tím kradl doma pár věcí ,,občas peníze,mobila,,,,,již rok nevzal nic a myslím že neveme,,,doufám.A má vlastně možnost,,,ted mi za těch pár dní připadá,že chodí jen zhulenej,ale není dlouho venku a chodí spát domů a asi kdyby si dal perník,tak by nespal a nejedl že???,vidím určitej malej pokrok,ale je to neustálý stres.Je na svoji situaci ještě dost arogantní ,ale i povýšený,,,,,Nevím jak tohle všechno skončí.J8 jsem taková,že řeknu manželovi,,,já vím že je to nefér,že ty makáš jak šroub a ON se jen válí a žere a potají se možná směje,,,proto jsem se zařekla,že tentokrát dodržím své slovo a jakmile syn nepřispěje tento měsíc,půjde z domu,,,i když si ted myslím,že se do toho vloží už i muž,,,nehledě na mě,protože je neúnosné aby ho živil už 3 roky zadarmo a ted jsme v situaci docela svízelné,co se týká financí a on si promrhá 3600 za jeden den a pak dělá jako že nic a má to samé co my,,,,bez práce a peněz.Já mu říká,:Patriku v dnešní demokratické době,kdy jsou bezdomovci a lidi nemají kde spát a nemají co jíst i s malými dětmi,je to že ty 3 roky zadarmo užíváš všeho neomezeně docela velkej přepych.OPravdu jsem rozhodnutá dodržet své slovo i když si myslím,že to bude mít špatnej průběh,,,nedej bůh neštěstí,,,,Jsem unavená a asi si půjdu lehnout.Je pro mě velkým přínosem,že se mohu tímto způsobem někomu svěřit.Děkuji za to že jste tu pro lidi jako jsem já,,,,i když já si vás našla až ted a byla jsem na internetu denně,,,,nějak jsem klikla a byla jsem tu a zkusila to.Přeji mnoho úspěchů v této sféře pomoci a děkuji za pochopení,,,,s pozdravem Alena....dnes porvé jsem se představila.

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, předem se omlouvám, že jsem Vám neodpověděla dřív. Nebyla jsem teď delší dobu v práci. Mám dojem, že tím, co píšete, si v podstatě opravdu odpovídáte na to, co se u vás doma děje a co dělat dál. Vím, že je to hodně těžké a chce to velikou trpělivost, ale opravdu si myslím, že pravděpodobně děláte maximum. Hlavně si stát na svém... Nezaručím Vám, jak to dopadne, to Vám nezaručí nikdo. Ani Vám neřeknu, jak dlouho to takhle potrvá. Ale sama jste si vyzkoušela různé způsoby komunikace a vidíte, co funguje víc a co míň. Váš dopis na mě působí tak, že nějaké pozitivní změny už se doma udály (syn už doma nekrade, nebojíte se ho,...) Navíc máte pocit, že poslední dobou chodí spíš zhulenej. Ptáte se, jestli kdyby si dal perník, tak že by nespal a nejedl. Uživatelé pervitinu dost často jedou v tzv. tazích, kdy jsou na pervitinu několik dní v kuse a pak, když to tělo přestává zvládat, vysadí a většinou pak tu zmeškanou dobu "dospí". Není to ovšem pravidlo. Chuť na jídlo je také většinou při intoxikaci snížená. Když o tom tak píšete, napadá Vás něco, čím by mohlo být, že se Patrik nikdy s Vámi nehádá před otcem? Jsem ráda, že je pro Vás naše poradna nějakým přínosem. Přeju Vám hodně síly a ať je Vaše odhodlání neúnavné... Držte se.