Dojezd
highway
Mám dotaz, který se týká zažívacích potíží. Vždy když mám dojezd tak trpím asi tak den průjmy a chtěl bych vědět čím je to způsobeno. Jestli je to abstinenční příznak nebo tím, že člověk téměř nic nejí!

Odpověděl: Jakub Minařík
Nepíšete, jako drogu užíváte, ale předpokládám, že pervitin. Ty průjmy budou nejspíše způsobeny špatnou životosprávou v době "jízdy". Dalo by se také uvažovat o nějaké alergické reakci a nebo poruše metabolismu. V tom případě by mohlo mít užívání pervitinu závažnější následky - v dlouhodobé perspektivě. Buďte opatrný. A pokud máte v rodině nějaké onemocnění trávícího traktu - třeba Crhnovu chorobu, neobo tak něco , tak tohle může být prvním příznakem a měl byste se nechat podrobně vyšetřit. Jinak průjem, spolu s pocením, rýmou a dalšími obtížemi, které jsou podobné chřipce je typický odbvykcí stav při závislosti na opiátech. Třeba heroinu, nebo subutexu. K tomu je ale třeba výše zmíněné drogy brát nějakou dobu, aby se závislost rozvinula. Stačí?