léčba
Míša
Mockrát děkuji za radu.Léčbu na 6-týdnů ve FN v Plzni bych zkusila podstoupit. Už i proto,že u nás v Káčku tuto možnost nenabízí.Chtěla bych léčbu bez známých z mého okolí. Prosím Vás ještě o radu jak se tam dostat sama bez doporučení Káčka.Kam bych se mohla obrátit, komu zavolat a jak dlouho trvá než bych mohla nastoupit. Bojím se aby mě neopustila chuť s "tím" něco dělat.Moc děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste zavolat přímo do Plzně. Fakultní nemocnice v Plzeň-Lochotín, Psychiatrická klinika, odd. pro léčbu závislostí Alej Svobody 80, 32310 Plzeň Kontaktní osoba: MUDr. Stanislav Kudrle Telefon: 377 103 157, Pozvou si vás na pohovor a pak se dle výsledku s vámi dohodnou kdy byste mohla nastoupit. Bývají tam celkem dlouhé čekací doby. Pokud chcete dobrou radu - když tam budete volat denně vždycky ráno - tak se většinou nástup podaří dost urychlit, protože vás mohou přijmout místo někoho, kdo nenastoupil. :-)