droga
511908
Navštivim s dcerou Prevcentrum v Praze na doporučení z poradenské linky.Myslim že si s vama dcera psala ohledně přitele ale ted ma problem sama se sebou a zatim si s vami nepíše.Tvrdí mi že to chtěla jen zkusit ale ja na ni vidim velkou nervozitu a bojim se že to bude pokračovat.Když mluvim o jejim příteli brani ho a říka že ho nemuže v tom nechat.Mysli tim placeni najmu .CHci se zeptat když ji ma on tak rad proč ji dovolil si tu drogu vzit.On vi co to obnaši .Bere drogy nitrožilně a ona to chtěla jen zkusit a on ji to sam píchnul to je LASKA?Chtěla jsem ji vysvětlit že to neni ale ona se ho zastava že on za nic nemuže to chtěla ona.Ze zvědavosti.Proč ji v tom on nezabranil.mohl by jste mi to nějak vysvětlit ja to nemužu pochopit.Muže ted ona už byt bez toho nebo ještě přijde krize?Tvrdi mi že už nechce bylo ji zle.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud jdete do Prev centra, asi by bylo lépe klást otázky tam. Bude víc prostoru na odpovědi. Na to, proč jí přitel nezabránil v aplikaci drogy, je odpověď celkem jednoduchá - protože drogy sám bere. Spousta lidí má také zkušenost s alkoholem a vědí co to obnáší a nevšiml jsem si, že by davy opilců stály před nálevnami a bránili střízlivým vstoupit. Je to úplně to samé. Dcera partnera samozřejmě bránit bude, bývá to tak velmi často. Také jistě nelže, když říká, že to chtěla zkusit. Prakticky ve 100% se člověk rozhodne k experimentu s drogou. Případů, kdy je mu droga podloudně vpravena do jídla, pití, nebo dokonce násilně aplikována je velmi málo. Jinak po jednorázovém užití drogy si člověk závislost, ani problémy s vysazením neopatří. To jsou věci, které se rozvíjejí měsíce přinejmenším. To znamená, že žádné krize nehrozí. P.s. jen na okraj - myslím, že důvod proč chce dcera zůstat s přítelem je jiný, než nájem.