Pervitin
Lilu
Dobry den. Mam nejake zkusenosti s Perim,ale uz su cista.Jsem z Brna a vcera se mi stala neprijemna vec.Ve meste sem si sla koupit langos a kdyz sem ho snedla tak asi po 4 hodinach sem mela (rozjezd),nechapala sem.Prodava la mi ho slecne ktera vypadala zavisle.Celou noc sem nemohla usnou...Napadlo me ze ta slecna co mi to prodavala mi tam mohla neco dat,protoze sla s jidlem co sem si objednala nekam za roh a teprve pak mi ho dala.Mam uskosti,halucinace,sucho v ustech,zarudli oblicej,rozkousany jazyk a rty-stydim se vijit ven i kdyz za to nemuzu...Zahada je na tom to ze sem mela za celou noc asi 3krat pocit jako rozjezd.Co si o tom myslite?Muzu to nejak resit?,chodi tam i male deti na jidlo a neni prece mozne aby slecna(asi)zavisla na peri davala hostum piko do jidla.Predem dekuji za odpoved.Lilu

Odpověděl: Jakub Minařík
Dost pochybuju o tom, že by se někdo dával do jídla pervitin. Člověk ho mívá obyčejně tak akorát pro sebe. Fakt se to nestává. Spíš bych tipnul, že se vám vrátil stav který jste už mnohokrát zažila při intoxikaci pervitinem. To se někdy stává. Většinou to samo zmizí a někdy se to může opakovat. Jestli se vám něco takového stalo poprvé, tak vás to logicky muselo vyděsit. Ale to že by ve fast foodu cukrovali jídlo pervitinem - fakt je to dost nereálné. Ale pokud byste měla dojem, že to byl doopravdy pervitin, doporučil bych kontaktovat policii. Jestli se vám to zdálo, nebo ne rozhodne celkem snadno toxikologické vyšetření. Stačí to takhle? P.s. Kdybyste měla pocit, že máte problémy s abstinencí - zkuste kontaktovat doléčovací centrum sdružení Podané ruce. Pomohou vám. Kontakt najdete v kontaktech. :-)