cannabis v těle
petr
dobrý den, mám jít na celkovou zdravotní prohlídku včetně testů na psychotropní a omamné látky.Chtěl jsem se zeptat jak co nejdříve se dostane thc z krve -jak tomu pomoci.jak se to testuje z krve nebo z moči.děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Testy se delaji standardne ze vzorku moci (z krve jen ve specifickych pripadech). THC se da detekovat z moci cca do mesice po poslednim uziti. Doba, po jakou se da zjistit, zalezi mimo jine na tom, jak intenzivne jste konopne drogy predtim uzival - pokud jde o jednorazovy experiment, testy se negativizuji do radove do par dni, ovsem pokud kourite uz nejaky cas kazdy den, tak spis pocitejte s temi ctyrmi tydny. Jinak - urychlit se to v podstate neda - jedine, co muzete udelat, je nakoupit nejake procistovaci bylinne pripravky - ale moc bych od toho necekala. btw Kvuli cemu jdete na tu prohlidku?