to je rychlost :-)
Karin
Byla jsem o vikendu s kamoskou na party a daly jsme si kouli. No a kamoska to vykecala svoji segre a ta to - husa - rekla jejich mame a tak se bojim, ze se to donese k moji mame a ta mne bude chtit otestovat tema papirkama co prodavaj. Ja mela kouli asi 3x od zacatku leta, ale mame bych to asi nevysvetlila, ze to neni tak nebezpecne.

Odpověděl: Jakub Minařík
Matkámm se špatně vysvětluje, že brát drogy je bez rizika. To máte pravdu. A vzhledem k situaci to asi nepopřete. Takže - pokud mohu mít doporučení, zkuste abstinovat, nic dalšího nebrat. To byste alespoň mohla ukecat na to, že jste z mladické nerozvážnosti něco zkusila, ale už se to nebude opakovat. A taky by nemělo, protože matka - pokud není ouplně hloupá by vás mohla otestovat ještě třeba za měsíc a tak. :-) P.s. Tetsy by se měli negativizovat + - do týdne.