koipi
Posledni dobou si dam obcas nejake opiaty.Heroin, braun, popr.subutex.Drive to bylo jen obcas,ale ted mi doslo,ze je to cim dal casteji.Mam uz ze sebou celkem pestrou drogovou karieru,presto ze mi je teprve neco malo pres dvacet.Zkusila sem snad vsechny drogy,dlouho sem brala pervitin,jeden cas heroin,vlastne na kazde droze sem se na cas zasekla,pak sem vzdy prestala,ale nakonec prislo neco novyho.Proste jako bych bez drog nedokazala zit.Kdyz sem chvili cista,zacne mi chybet to vse okolo drog,shaneni,aplikace drogy,lidi okolo drog.Nevim jak z toho ven.Uz sem zkusila spoustu odborniku,byla sem na leceni.Ale uz je to tu zas a tentokrat opiaty.Snazim se to co nejvic omezovat a zvladam to tak na 1x maximalne 2x do tydne.Coz je myslim uspech ale chtela bych s tim uplne seknout.Hrozi mi zavislost pri takovyhkle frekvenci uzivani(heroin 0,5g, braun cca 30j, subutex 8mg)? A kam mam zajit abych dokazala prestat.Zatim nikde nepomohli a to sem toho prosla dost.Mozna ze to proste musim dokazat sama?Ale jak na to?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, závislost jste si v průběhu svých experimentů nejspíš opatřila, nebo stojíte na jejím kraji. Nezávislý člověk obyčejně nemá vážné problémy udržet se, aby nebral. Pokud užíváte to, co užíváte, tak do toho pravděpodobně brzy znova zahučíte. Jen to bude tentokrát asi krepet horší, než posledně. Ono se to většinou epizodu od epizody zhoršuje. Jedinné co zbývá, je asi pokusit se o nějakou léčbu, alespoň ambulantně. A možná co můžete pro to udělat vy, tak hodně intenzivně přemýšlejte, proč byste se chtěla vlastně léčit, resp. abstinovat. Protože odpověď na tuhle otázku je myslím pro úspěch léčby základní. Pokud víte proč, tak mnohem snadněji přijmete různá protivenství a problémy, které se vám v průběhu léčby dějí. A také nejspíš zvládnete vytrvat a léčbu předčasně nepřerušit a doléčit se. 2. otázka na kterou byste měla znát odpověď je - co jste ochotna pro úspěch léčby udělat, nebo obětovat. Protože když tyhle věci spojíte dohromady, tak vám spousta lidí umí říci, jestli budete, nebo nebudete úspěšná (pravděpodobně úspěšná). No, kdyby byli ještě nějaké dotazy a nebo potřeba konzultace, ozvěte se. Rád pomohu. Držím palce :-)