jsem závislá?
Libi
Jak se pozná závislost? Když nevipiju láhev slivovice tak si udělám trochu heroinu z papíru. je to tak tři až čtyřikrát do týdne. ve zbylých dnech slivovice, ale tak den dva jen dvě tři piva. už to trvá dva roky. jinak jsem v pohodě, ale tohle mě trochu brzdí. když jedem někam se známyýma a vim že nemužu si udělat heroin, že nebudu mít na to kde tak vezu tu slivovicoi, ale to se stydim ji pít před ostatníma tak si s ní zalezu. mužete mi říct názor

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, asi sama cítíte, že to není úplně v pohodě, když se ptáte, že jo? Flaška slivovice nebo heroin, ani jedno není zrovna denní norma většiny lidí. To, jestli jste závislá nebo ne možná není až tak podstatné. Poznáte to nejspíš podle toho, co se s Vámi děje, když nemůžete mít ani jedno ani druhé. Jestli byste třeba vydržela týden bez alkoholu a drog? Asi ne,co? Tomu už se pak říká závislost, ani nemusí být fyzická. Ale když říáte, že jste v pohodě?! Kdyby to náhodou nebylo úplně tak, tak třeba ještě napište...