Abstinuji ze vsech drog co jsem kdy brala..hl.pervitinu a zatim to jde. Uz to bude 1/4 roku,ale zacinaji se mi dost casto,vlastne temer kazdou noc,zdat sny ve kterych si davam.Pervitin, nebo heroin, no vzdy je to nitrozilne.V tech snech pokazdy detailne prozivam najezdy a ty stavy po tom,probouzim se uplne zpocena,tep docela rychly na spanek a pak cely den o tom snu premyslim a mam hroznou chut si dat.Chtela bych s drogama provzdy skoncit,ale tohle je tak tezky,ze nevim jestli to dokazu.Da se s tim neco delat?Asi ne,ze?Snazim se pred usnutim myslet na jiny veci a to mi jde,ale sen se pak stejne uchyli k drogam,proste pokazdy

Odpověděl: Jakub Minařík
Drogové sny se objevují často v některých stadiích abstince. Obyčejně po čase sami odezní. Když člověk abstinuje tak ho takovýhle sen umí pěkně rozhodit. Jako první pomoc někdy pomůže, když si ráno řeknete "no to byl sen" a zkusíte ho pustit z hlavy. Někomu to funguje a pomáhá mu to zmenšit chutě. Pak je taky varianta někam se zajít poradit. Osobně bych vám to doporučoval, dosti často totiž pomůže si o tom s někým promluvit. A když taková možnost funguje, tak proč ji nevyužít. Kdybyste potřebovala kontakt tak napište. P.s. Jinak blahopřeju a držím palce. 3 měsíce abstinence jsou slušný výkon. :-)