pro pana Haranta
Hvězdička
Nevim co víc mám napsat sem strašn+ě vyČERPANÁ UŽ NEMŮŽU zkončila bych to všechno nebejt Honzíka.ten mě drží ale posírám to i s nim.sem na něj zlá i když nechci ale to ty posraný abstáky. nevim co by nám pomohlo, nemám představu. Myslim jen na h a kam si to dám.To neni žádnej život pro mně ani pro něj. je mi ho líto . Nevim co ví, ale stačí co je vidět.myslim že něco vidět je. jsem na dně víc než když sem byla na ulici. to sem byla mladší. moc sem toho neřekla, toho asi slyšet nechcete. omlouvám se asi to nemá vůbec cenu. Chci si dát mín že budu ubírat na dávce a pak si dám víc a předávkuju se to se mi stává ted skoro obden. myslala sem že tkhle začnu pomalu přestávat,ale stratim vždycky rozum a překopnu to. už neumim ani pořádně brát.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Hvězdičko, omlouvám se za zdržení odpovědi. To, co jste napsala mi bohatě stačí abych se dokázal ve Vaší situaci zorientovat. Momentálně to nevypadá zrovna nejlépe, stále si ale myslím, že s tím jde něco udělat. Pokud Vám jde o to se nějak stabilizovat (co se braní a absťáků týče) kontaktujte nějaké substituční centrum. Např. CADAS, Spálená 12, 110 00 Praha 1, Tel.: +420224949035 - pracuje tam kolega z poradny MUDr. Minařík. Můžete se společně domluvit na postupném odabstinování, případně dlouhodobé substituci. Myslím, že to je pro tuto chvíli to nejdůležitější a až poté budete moci začít řešit co a jak se synem a všechno ostatní do budoucna. Hezký den