ahoj Tomáši
Honza
píšu ti od jednoho pána co hlídá objekt.můžu k němu chodit na počítač je hodnej. máma furt spí já když najdu jehlu vedle ní tak jí rači uklídim aby to neviděla třeba taeta tocho se bojim fakt. jinak se mám už líp . s mámou to nejde si povídat. ona vždycky hned jako přehodí a začne něco jinýho. víš já si myslim že drogy užívá ale nechce to přiznat . ani mě. to je stejnýjkao já neřekjnu blbý známky. zvládáme to fakt. už sem taky volal na to číslo co si mi psal. když sem se bál. asi bxvh se neměl át když sem chlap. drogy ale užívá plno lidí. mám ve škole kámoše co taky tak se na ní ani nezlobim . hlavně že ty chlapy sou od nás pryč. toho jendoho odvezli polycajti. jsem fakt rád. asi to byxl zločinec. ahoj

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Honzo, promiň že jsem se tak dlouho neozval. Teď tedy budu reagovat na oba tvé dotazy najednou. Doufám, že si teď užíváš školu v přírodě - i když je to jenom na pár dní, alespoň si od všeho trochu odpočineš.. A vůbec se nestyď že se bojíš - i ty největší chlapy se bojí... Fakt. Jinak to, že pár lidí bere (možná je mezi nimi i tvoje máma) neznamená, že to je normální a OK. A co jsi slyšel od lidí na lince důvěry kam jsi volal, co Ti k tomu všemu řekli? Doufám, že to nevzdáš a že si s mámou popovídáte o tom co se děje a co se bude dít. Po škole se určitě zase ozvi. Nedokážu si moc představit jak to u Vás vypadá, máš co jíst, kde se učit a tak vůbec? Měj se. Tomáš