co teď
neni
no to máte pravdu a eště mi prosím poraďte co mam dělat po tu dobu co nebudu nic užívát sem člověk kterej je ve svěm okolí docelá dost známy a neustále mu zvoní telefon plný pozvánek na různé akce atd.... kde se samozdžejmě drogy užívají nemůžu být přece ve společnosti kde sou drogy a nebrat je, to by chtělo opravdu hodně pevné vůle.. chceto něco zcela nového a obyčejné věci co pro lidi co zkusili drogy sou dost nudný.... nevim co mam děla a být u internetu půl roku???

Odpověděl: Jakub Minařík
No - dá to trochu práce, je potřeba začít mapovat možnosti jiných aktivit a hledat. A taky mít krapet trpělivosti. Jinak to nejde. Než vás začne něco bavit, tak to trvá pár týdnů. Teda, myslím tím, že to musíte alespoň pár týdnů dělat. Samotná abstinence to neulehčí. Myslím, že nejsnazší je navázat na něco, co jste už v minulosti dělal. Taky je dobré, když je těch věcí více. Prostě tu nudnost, o které píšete musíte překonat. Dá to práci, ale rozhodně to funguje. Taky je dobré, když vyměníte telefon. Protože jestli ho máte plný pozvánek na akce, tak to moc fungovat nebude. A máte pravdu, pokud půjdete na akci, kde se distribuují drogy, tak vám abstinence moc dlouho nevydží. Nejde o vůli, prostě něco takového se vydržet nedá. No, možná nemáte známé, kteří drogy neberou, ale určitě máte nějaké kamarády z dětsví, apolužáky za školy, ... Ti jistě nezmizeli a můžete se na ně obrátit. Rádi vás určitě po nějaké době uvidí. P.s. Sedět 1/2 roku u internetu by bylo zhoubné.