co teď
neni
beru víc druhů drog od alkoholu přes trávu kokos až po pervitin vše občas nic neberu každej den po sobě a myslim si že závystlost dokáže mít jenom psychycky slabší člověk, že někdo to dokáže brát jako zpestření dne a né jako nákou drogu kterou potřebuju furt znamená to že sem závyslej na drogách nebo to dokážu ovládat ???

Odpověděl: Jakub Minařík
1. Myslím, že závislost si dokáže pořídit i psychicky velmi silný jedinec. často tak, že si myslí, že se mu něco takového nemůže přihodit, neb jest psychicky silný a tak se do ní propracuje ouplně stejně jako ten psychicky slabý. Alespoň takové mám z praxe zkušenosti. Psychicky silné (nebo ty, kteří si to o sobě myslí) bych mohl přehazovat vidlema. 2. Můžete také být závislý a jen se mylně domnívat, že to máte pod kontrolu. :-) 3. Zkuste na nějaký měsíc vysadit a zcela abstinovat. Včetně alkoholu, hulení a různých psychotropních léků a léků na spaní, .... Pro zpestření dne. Myslím, že si všimnete, že to není taková sranda a dá to při životním stylu který vedete dost práce. Na druhé straně, myslím, že jestli takhle berete delší dobu, tak zjistíte, že přestat brát je taky docela jízda. 4. I pokud bod 3 bez obtíží zvládnete a za 1/2 roku úplné abstinence mi napíšete, že jsem se hrubě mýlil - tak ani tehdy neplatí, že závislostí nejste ohrožen. Platí to, co jsem psal v bodu 1. Stačí? :-)