XTC a cukrovka
Cukr
když si dám 1 tabletu měsíčně a jsem diabetik (20 let) , jsem ve viditelně větším ohrožení než člověk bez cukrovky ? a v jakém ? díky

Odpověděl: Jakub Minařík
Jistě vás jako diabetika 1. typu poučili o tom, že rozkolísání a nedodržení režimu pro vás může mít fatální důsledky. Také vám jistě dali podrobný návod, jak hlídat a monitorovat hladinu cukru, abyste si nepořídil hypoglykemické koma. Tedy, pokud se vám to vymkne a hladina cukru se výrazně změní a to je po požití EXT - vzhledem ke změněné energetické spotřebě - poměrně pravděpodobné (+ navíc uvažujte výraznou změnu tělesné aktivity), tak si můžete pořídit hypoglykemické koma. No a pokud vám někdo nepomůže (a to se někde na party stát jistě může), tak na to koma také zemřete. To ani nepřemýšlím o variantě, že si místo EXT koupíte třeba PMA, nebo jiný, výrazně problematičtější halucinogen. Stačí to takhle? :-) P.s. Vím, že získat DM I. typu v mladém věku je dost blbé, ale některá rizika to sebou prostě nese. Asi nezbývá, než je respektovat. :-(