hóby
pa..
U tech hub se myslel tak 2x tydne, nemyslim nebezprci pro mozek, to je jasny- vznika zelena slizka brecka :)) obcas se mi totiz zda ze me po houbach boli ledviny tak se jenom ptam :)

Odpověděl: Jakub Minařík
Možná to co teď napíšu, budete považovat za blbost - ale ta nízká toxicita platí, jen pokud jsou to skutečně lysohlávky. :-) Pozdravujte svou slizkou zelenou břečku :-) a to riziko pro hlavu nepodceňujte. Byl bych fakt nerad, kdybychom se museli potkat. To píšu proto, že byste nebyl 1. P.s. Mohu-li mít doporučení - spousta lidí fakt málo pije (mam na mysli nealko). Tak si zkontrolujte svůj pitný režim. Měl byste pít alespoň tak 2 litry denně. Pokud ne, tak si ledviny stěžují oprávněně.