extáze,cannabinoidy
Bedrunka
Jak dlouho po požití extáze a hašiše lze v krvi ještě prokázat jejich přítomnost? Musím podstoupit lékařské testy do zaměstnání a občas si vezmu na party E, občas kouřím hašiš (naposledy před 14 dny).

Odpověděl: Martin Konečný
"E" lze v moči zjistit ještě týden po požití, záleží na složení a kvalitě. THC lze zjistit ještě měsíc po požití - důkladnějšími testy i půl roku pp. Záleží na tom, jaké vám budou dělat testy v normálních testech krevního obrazu by se to nemělo ukázat i kdyby jste na ně byl pozitivní. Je třeba totiž dělat testy specielně na určitou látku. Podle zákona by vám je neměli dělat bez vašeho svolení a vlastně na to za stávajících podmínek ani nemají právo.