bojim sa
heluša
jít na detox, ale asi minic iné nezbude. píchaám heroin dvaroky dva gramy. a už chci skončit, ale prý na léčbu nemužu rovnou jen ořes detox je to pravda? a kde ten detox mám zehnat? a co s tim že se bojim? co mi tam budoudělat. chci pryč s party. je mi dvacepět . nejsem už stará na toto?před tim sem si užívala codein, to se taky počítá? od střední školy.chci zo soou nece dělat jendou bych chcela deti., de to dát se do pořádku? chci jiný život. ptám se hloupě?

Odpověděl: Jakub Minařík
Vůbec se neptáte hloupě. Jestli chcete jít na léčbu a začala jste už o tom někde vyjednávat, tak vám tam taky řeknou jak a kam na detox. To je jaksi automaticky součátí léčby. Po detoxu vás pak přijmou na léčbu. Nemáte se čeho obávat. Je to v klidu. Na detoxu dostanete léky, aby vám nebylo zle a neutekla jste jim. :-) Jinak vám na detoxu a na léčbě všechno vysvětlí. A nebo možná i před tím, tam kde vám léčbu zařizují, Nebojte se zeptat. Patří to k věci. Držím palce. :-) A kdyby bylo třeba, tak se ptejte.