Za jak dlouho umru pri infuzi 1l roztoku 3g pervitinu a 3g heroinu-smichano dohromady(2-3 kapky za minutu)? Uz me to tu stve, nestoji to za to a kdyz uz tak si smrt chci aspon uzit.....

Odpověděl: Jakub Minařík
Nechci vám do toho mluvit, ale myslím, že to není příjemná smrt. Bude vám totiž pěkně zle. Ale i tak může vypadat to, že si to užijete. Na vašem místě bych si to však ještě rozmyslel. Odhad za jak dlouho zemřete nejsem schopen vyplodit, je tam příliš mnoho neznámých. Osobně bych doporučil si to s tím umíráním ještě promyslet. Málokdy se polívka jí tak horká jak se vaří. Většinu věcí je možné nějak smysluplně řešit a později se ty věci jeví jako prkotiny. Vím to ze zkušenosti své i svých klientů, Takže, rozvažte to. Je to celkem vážné rozhodnutí. Pokud byste chtěl, tak napište a pokud byste potřeboval pomoci, tak vás někam nasměruji a nebo se vám budu věnovat sám.