pro pana Haranta
Hvězdička
už sem vám psala a ptala se na ten subáč a podobně, jestli byto bylo valstně za léčbu a tak. Já nevim jestli by to bylo pro mně,ale ted se mi to nějak víc vymklo. Mám asi blbýobdobí a nějak nezvládám základní věci i když chci. nenašla sem odpověd.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, tak to se tedy odpověď musela někde zatoulat...:-) Nejspíš nějaká chyba v kódu, vše totiž pro jistotu vyvěšuji skrytě, kdyby náhodou.... I když jste ve svých dotazech velmi stručná, dokáži si ten zbytek tak nějak zhruba dokreslit. A je mi jasné, že toho všeho máte plnou hlavu... Pak se ani nedivím tomu, že se věci tak "nějak vymykají". Bohužel ale příliš nevěřím tomu, že je to podzimem nebo nějakým špatným obdobím které samo od sebe přejde. Budete proto muset něco udělat. Tedy jestli chcete... A ta substituce by nemusela být úplně špatným řešením. Krom toho, že odpadnou starosti se sháněním, absťáky se také nebudet muset tolik motat ve světě okolo drog... (se sociálkou to nemá nic společného...). A pak Vám možná zbyde víc energie a času právě na ty základní věci (o ty už se sociálka zajímá...). A v neposlední řadě si budete moci o všem, co se s Vámi děje, s někým popovídat. Napište příště prosím více - o tom jak se situace vyvíjí, co vy kolem toho prožíváte a jak by jste si to představovala... Hezký den