děkuji
mamulka
Vážená paní, děkuji za odpověď. Mezitím jsem se dala dohromady a s dcerkou si popovídala.Máme moc pěkný vztah, kdy nás manžel před dvěma roky opustil a to s dcerkou nesmírně otřáslo. Dala jsem jí důvěru a od 16 let celkem volnost. Je mé třetí dítě, měla jsem ji ve 30 a myslím si, že si s ní rozumím nejlépe. Obavy vznikly z jejího dosti neuváženého rozhovoru, kdy se někomu chlubila, že zkoušela pervitin. Naše povídání, se vedlo tímto směrem, že já ji důvěřuji, ale ona již tuto větu vyslovila a je nyní na ní, mi dokázat, že je hodna mé důvěry. Dcerka souhlasí s návštěvou poradny i s odběry naprosto bezproblémů. Spadl mi celkem kámen ze srdce, protože se pohybuje mezi lidmi "TEKNO" kteří z 90% užívají tvrdé drogy. Znám spoustu jejích přátel, protože žijeme v domku a dcerka má dovoleno vodit si přátele a vím, že mě mají rádi a uznávají mě.Prostě jsem zvolita formu nejmenšího odporu.Ještě jednou vám děkuji.mamulka

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak to jsem rada, ze se situace vyvinula timto smerem a ze dcera souhlasi s vasimi navrhy a ze chape vase obavy o ni. Je fajn, ze jste se rozhodli se obratit na odbornou pomoc - leckdy neni nejlepsi varianta resit tak zavazne zalezitosti jen tak doma na kolene - vznika z toho casto mnoho dalsich potizi. Nicmene bez pocatecniho rozhovoru s dcerou byste se take daleko nedostala - je dobre, ze vas vztah je natolik otevreny, ze je mozne se o techto vecech bavit - mozna je cela tato situace prilezitost pro vas obe, jak si ujasnit spoustu veci a to, s cim bude problem, mate moznost probrat s nekym z profesionalu. Jinak - prostredi, ve kterem se dcera pohybuje, je samozrejme rizikovejsi, co se tyce drog, takze doufam, ze se ji podari se temto zalezitostem vyhnout. A nezbyva nez vam obema poprat hodne stesti.