Narkoman a milostny zivot
Monika
Dobry den, chtela sem se zeptat jako pritelkyne cloveka ktery si picha heroin ( ikdyz jen obcas ),proklada to jinymi zpusoby,jestli bych se pri milovani mohla od neho necim nakazit a cim. Kdyz vynechame AIDS ( pujcovanim jehel od buhvi koho-ikdyz myslim, ze to nedela ), spis on sam nepouziva pokazde cistou a novou. Dekuji

Odpověděl:
Vážená Moniko, dle mého názoru byste v prvé řadě měla přehodnotit to, že Vaším přítelem je člověk závislý na drogách. Tato situace by pro Vás mohla být velmi ohrožující s ohledem na možnost, že začnete užívat také. A vězte že chytit můžete ledacos. Při pohlavním styku není AIDS jedinou možností. Existují například žloutenky typu B (nejsnáze přenosná choroba pohlavním stykem) a C, které jsou přenášeny krví. A imunitní systém osob užívajících drogy je slabý, takže tělo má pro jakékoli viry dveře otevřené. Syfilis, kapavka, různé kvasinky, mykóza. To vše je snadné zachytit na veřejných záchodcích. A příteli vyřiďte, aby používal střkačku pouze jednou - je to v zájmu jeho dlouhodobého zdraví.