thc a sperma
matka
Zajímalo by mě, zda sperma kuřáka marihuany obsahuje thc a zda je možný přenos této látky do těla partnerky pohlavním stykem. Pro doplnění - jedná se o člověka který kouří marihuanu denně.Děkuji.

Odpověděl: Jana Justinová
To je opravdu zajímavá otázka. Nejsem si jistá, jestli tohle někdy někdo zkoumal. Rozhodně jsem o tom nikdy neslyšela. Teoreticky bych ale řekla, že vzhledem k tomu, že jsou toxické látky, mezi které patří i THC, obsažené v tělních tekutinách jako je moč a krev, budou ve velmi malinkém množství obsaženy nejspíš i ve spermatu. Rozhodně to ale nebude množství, které by na druhou osobu nějak zapůsobilo při přenosu pohlavním stykem, ani které by ovlivnilo pozitivně toxikologické testy. A to ani v případě každodenního kouření marihuany.