fiskul
Asi rok jsem užíval extázi a 2x i lysohlávky, půl roku už nic neužívám a s drogami jsem naprosto skončil. Jenže chci darovat krev a nevím zda mohu a jak dlouho po posledním užívání jdou tyto látky zjistit v krvi.

Odpověděl: Jakub Minařík
Uživatelé drog by obecně krev dávat neměli. Záleží ale spíše na rizikovém chování a na míře. On alkohol je také droga a ... Zvažte, jak moc jste drogy užíval a jako moc jste se choval rizikově. Pokud jste třeba užíval injekčně, viděl bych to jako absolutní ne. Pokud jste užíval ext ústy, jednalo se o několik experimentů, rizikově jste se nechoval - tak soudím, že by to neměl být tak vážný problém. Zkusím se na to ještě poptat někoho v tomto ohledu kompetentnějšího, protože myslím, že to je důležité a navíc se takhle ptají lidi častěji. P.s. Dobře, že se ptáte. Rozhodně je to zodpovědné. Takže dík za všechny. :-)